یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

نهمین ماهگرد یاسر جان

1391/12/16 9:57
نویسنده : مامان بابا
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام بازم سلام

ببخشید که یه مدت نبودیم آخه هم این یاسر جون چهار دست پا میره و باید حواسم بهش باشه و هم اسباب کشی داشتیم آخه خونه خریدیم آقا یاسر هم که کلی تو اسباب کشی و چیدن کمکمون کرد

دیشب نهمین ماهگرد آقا یاسر بود و مامان جونینا و عمه اینا اومدند خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم

چندتا عکس میزاریم ببینید نظر یادتون نره

s

w

 بله دیگه آقا یاسر داره واسه ماهگرد سالن  را تزیین میکنه

r

از خستگی تو روروئک خوابش برد

 

r

اینم کیک ماهگرد یاسر جونه که به مناسبت خونه جدید شکل خونه درستش کردم

t

 

y

آقا یاسر به همراه باباجون قادر و بابا طاهر عزیز

t

 

r

 

r

 

r

 

y

گل مامان وقتی از خواب بیدار میشه میشینه صدا میکنه وقتی میام بالای سرش میخنده خیلی خوش اخلاق پسر گلم

u

 

r

این عکس هم مربوطه به مسافرت کوتاه عمو اکبرینا و بابا علی اینا به ارومیه

از راست عمو اکبر و پرنیا ، عمو شاهین و محمد مهدی ، باباجون قادر و سبحان ، بابا علی و یاسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فرزانه مامی مرصاد
13 اسفند 91 13:17
وااااااااایییی چقدر خوشحال شدم بهاره جون خیلی هم شوکه شدم من اصلا نفهمیدم ازدواج کردی چه برسه به بچه داری اونم ارومیه عکسارا دیدم کلی ذوق کردم- علی اقا را فقظ شناختم چه اسماشون به هم میاد طاهر و یاسر ماشاا... پسرت خیلی ماهه شبیه خودتم هست اصلا به باباش نکشیده فتانه و فروزانم خوبن هردوشون عقدن منم دولت اباد میشینم مبارکه خونتون باشه خانومی ایشاا... عروسی اقا یاسرو توش بگیرین تو هرماه براش ماهگرد میگیری؟؟؟ چه حوصله ای داریااااا کیکا هم خیلی به نظر خوشمزه میاد نوش جونتون بوس واسه تو ویاسر جون راستی ای دیمو گذاشتم اددم کن
بابا
13 اسفند 91 13:59
سلام به همه دوست داران یاسر جون از اینکه به وبلاگ آقا یاسر سر می زنید و نظر میدید ممنونیم. انشالله که سرباز آقا بشه این پسرمون.... یا علی
بهاره
13 اسفند 91 22:59
وای ک چقد خوش خندس مثه خودت بهار جون
منصور
13 اسفند 91 23:33
سلام .عکساشو دیدیم خوشحال شدیم.خودش را هم که ببینیم بیشتر خوشحال میشیم.راستی مبارک خونتون باشه.شیرینیش را هم بیارید اصفهان بخوریم.یک بوس به یاسر از طرف ما بکنید:بای *
محمد مهدي وپرنيا
14 اسفند 91 0:49
سلام عمو جان خاله جان وپسر خاله عزيزم دل من و پرنيا براي شيطوني هاي ياسر تنگ شده دوست داريم هر چه زودتر ببينيمتون به اميد ديدار
عمو صابر
14 اسفند 91 21:04
آخه ی عکس آخریه چقده جای من خالی بوده؛ اون موقع داشتم از مملکت محافظت میکردم
زینب
14 اسفند 91 22:42
سلام بهار جون عکسای آقا یاسر رو دیدم خیلی ماه و با نمکه ان شاءالله همیشه سلامت باشید به بروبچ میگم واسه پسرت وبلاگ درست کردی بیان سر بزنن
لاله آويني
3 اردیبهشت 92 7:57
ان شاالله عمرشما وپدراقا ياسر وخود اقا ياسر باعزت وپرعشق الهي باشه.ازطرف من اين يارس نانازتو ببوس بهاره جون.عكس خودتم بذار ببينيم.