یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

جشن دندونی

1391/12/16 10:00
نویسنده : مامان بابا
1,779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام  من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید منم

یواش یواشو بی صدا شدم جز کباب خوراااااا

سلام به همه دوست جونای عزیز

چند روز پیش که داشتیم با یاسر بازی میکردیم و آقا یاسر می خندید دیدم یه چیز سفید خیلی کوچولو تو دهنشه دست زدم وااااااااااااای یه مروارید سفید خوشگل چقد زود باورم نمی شد یاسر اولین دندونشو در ٤ ماه ٢٥ روزگی در اورد و ٤ روز بعد دومیشو در آورد قربون اون دندوناش برم

واسه همین منو بابا تصمیم گرفتم دوتا جشن کوچولو واست بگیریم یکی ارومیه یکی اصفهان

دیشب (شب عید غدیر ) جشن دندونیتو خونه خودمون گرفتم البته جشن 5 ماهگی هم بود  و مامان جون توران و مامان بزرگ الماس و عمو صابر و عمه مریم وعمو شاهین سبحان کوچولو اومدن خونمون البته بابا جون قادر رفته بود مشهد جاشون خالی

ان شالله دوشنبه راه میفتیم بریم اصفهان خونه مامان جون فاطمه و بابا علی دلمون خیلی تنگ شده براشون مخصوصا برای خاله ها و محمد مهدی و پرنیا

ان شالله یه جشن دندونی هم اونجا میگیریم

 

عمو صابر و آقا یاسر 

قربونت برم که اینقدر خوشگل نشستی

 

اینم کیک دندونی و 5 ماهگی یاسر جون که خودم درستش کردم

 

واینم آقا سبحان که عاشق فوت کردن شعمه

 

کادو های آقا یاسر که عمه و مامان جون توران زحمتشو کشیدند

 

اینم آقا یاسر هستند که نشستن را مدتی هست یاد گرفتند

 

 

اینم که کیک عید قربان که خودم درست کردم و بردیم خونه مامان جون توران و خوردیم جای همه خالی 

 

به به آقا یاسر سوار چرخ شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فانوس
13 آبان 91 21:26
سلام

یاسر نگو ماه بگو


ممنون عمو فانوس آقا یاسر
سلامت باشید
عمه عفت و محسن
21 آبان 91 19:56
سلام بهاره جان. عکسای آقا یاسرو دیدیم. خیییییلی خوشگل بود.... ایشالله به خوبی وخوشی زیر سایه پدرومادرش بزرگ شه
عمه عفت ومحسن
21 آبان 91 20:00
سلام بهاره جان عکسای آقا یاسرو دیدیم خیییییییلی خوشگل بود. ان شاالله به خوبی وخوشی زیرسایه پدرومادرش بزرگ شه
ninipics
24 آذر 91 19:47
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... یاسر جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
رهگذر
29 آذر 91 14:00
سلام داش یاسرو بالاخره از طریق وبلاگ زیارتش کردم
رهگذر
29 آذر 91 14:05
داش یاسر خوش باشی
سید بیسیم چی
8 دی 91 21:54
سلام دندونش شیرینه یا تلخه :d
صالح ظفری نیا
19 خرداد 92 12:34
بازجای شکرش باقیه که به باباش نرفته
صالح ظفری نیا
19 خرداد 92 12:39
الحمدالله که به پدرش نرفته


اتفاقا اصلا شبیه من نیست میگن کپی باباشه