یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

محمد مهدی - سبحان - پرنیا

1391/2/24 10:37
نویسنده : مامان بابا
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

اینا هم یه تعداد عکس از خواهر زاده هام و نی نی خواهر شوهرم از بزرگ به کوچیک

اولی آقا محمد مهدی خاله  هستش که دیگه بزرگ شده و متولد 7 اسفند 1385 هستش

دومی آقا سبحان گل که به من میگه ( آن دایی  ) و متولد 25 خرداد 89 هستش

و سومی پرنیا خانوم که خیلی خیلی شیطون هستند و متولد 27 آذر 89 هستش

 

 

 

 

 

اینجا محمد مهدی پلیس شده

 

 

اینجا محمد مهدی خاله از کربلا برگشته

 

 

 

به به چه پسری داره آبجی را از پله ها میاره پایین

 

 

اینم که آقا سبحان

 

 

 این عکس سبحان جون خیلی جالبه

 

 

 

گفتم که خیلی شیطون این پرنیا خانوم

 

 

 

 اینجا پرنیا قراره شسته بشه

 

 

 

 اینجا هم قراره پخته بشه

 

 

 

پرنیا خانوم و بابایی و داداشی

 

 

 

اینم آخریش اخم نگاه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سید امیرعباس بابا
18 اردیبهشت 91 13:05
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟ اومدم روز مادر رو به تو و مامان مهربونت تبریک عرض کنم... چند وقتی نبودم حالا دوباره برگشتم بیا بهم یه سر بزن ... من منتظرتم راستی خیلی ناز شدیا ایشالا زودی بزرگتر بشی مامان و بابا رو اذیت نکنی ها بووووووووووووووووس دوستت دارم امضاء : سید امیرعباس بابا
علی
29 خرداد 91 13:55
سلام پرنیا هم خیلی شیطونه ها و خیلی باهوش ماشالا
فرزانه مامی مرصاد
18 اسفند 91 11:53
یعنی پرنیا و محمد مهدی کپ پروانه هستنااااااااااااا