یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

تولد 1 سالگی آقا یاسر - تولد با تم کفشدوزک

1392/3/14 10:36
نویسنده : مامان بابا
6,634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ما اومدیم با یه عالم عکس

چند روز بود سرمون شلوغ بود آخه تولد آقا یاسر گل بود آقا یاسر 9 خرداد یعنی قبل از تولدش تونست راه بره البته هنوز چهار دست پا را ترجیح میده روز 12 خرداد هم که تولد آقا یاسر بود ما جشن تولد گرفتیم البته یه چیز کم بود اونم حضور مامان جون بابا علی خاله زهرا و خاله جون و عمو اکبر محمد مهدی و پرنیا  .... خلاصه همه کاش بودن امروز هم واکسن 1 سالگی یاسر جون را زدیم که نشد عکس بگیرم بعدش رفتیم دیدن خانوم دکتر جاریانی (دکتری که یاسر را به دنیا اورد ) اینقدر خوشحال شد یاسر را دید

عکسا را ببینید ولی خدایی نظر یادتون نره

ب

کارت دعوت کفشدوزکی که خودم درست کردم

 

ث

 

ق

 

گیفت های مهمونا که شامل گز و چند تا شکلات بود و کارت تشکر

ث

 

ض

 

اینم کارت تشکر که خودم درست کردم

ج

 

گیفت های بچه ها که توش موبایل بود جعبه شو خودم درست کردم البته از سایت آشنا خیلی استفاده کردم 

ث

 

ق

 دفترچه یادگاری تولد

غ

اینم از یادگاری عمو صابر

ق

شمع کفشدوزکی

ع

 

کلاه های کفشدوزکی

غ

 

شنل کفشدوزکی که مامان جون توران زحمت دوختشو کشید

ع

 

 

ه

 

ع

 

نمایی از تزیین سالن که منو و بابایی درست کردیم -البته خاله لیلا هم کمکون کرد

ع

 ریسه اسم یاسر و کفشدوزک

 غ

 

ق

 

ق

 

ق

 

ریسه تولدت مبارک

ع

 

ب

 

دستمال و حلقه دستمال

ی

 

نی و لیبل نی

غ

 

نوشیدنی  همراه با لیبل کفشدوزکی

غ

 

ج

نمایی از میز عصرونه

غ

 

غ

 

س

 

ر

 

ه

ژله خرده شیشه

غ

 

کیک تولد 

ر

 

غ

 

ذ

اینم آقا یاسر مونه داره میرقصه

ر

 

ذ

 

ذ

 

اینم کوچولوهای مجلس از راست سبحان جون - عسل خانوم که حسابی مواظب یاسر بود -آقا یاسر مامان بابا - علیسا کوچولو - محیا خانوم - آقا عرفان - البته جای شایان خالی بود

ئ

 

ذ

 

ر

 

اینم کادوها - دست همگی درد نکنه 

و

 

یه تشکر ویژه هم میکنم از عمه مریم و مامان جون توران و خاله لیلا که تو جشن خیلی کمکون کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

بابا جون
13 خرداد 92 22:32
سلام سلام 100 تا سلام تولدت مبارک پسرم. انشالله مرد بزرگی بشی.
بابا علی
13 خرداد 92 23:08
تولد یک سالگی نوه ی عزیزم یاسر جان را تبریک می گوییم با توجه به این که حضور نداشتم ولی همیشه در قلب من جا داری




ممنون باباعلی شما هم همیشه در قلب ما جا داری و ممنون بابت کادو


خاله زهرا
13 خرداد 92 23:19
تولدت مبارک یاسر جان انشا الله که صد سال زنده باشی و تولد یک سالگی ات را بهت تبریک می گوییم


ممنون خاله جونی بابت تبریک و کادوی خوشگلت
عمو اكبر
14 خرداد 92 0:31
مثل گل ياسي بر خوشه ي دل من عطر تو پيچيده در كوچه ي منزل من روز ميلادت مبارك نازگل خوشكل من اقا ياسر تولدت مبارك دلمان برايت تنگ شده مي بوسمت از دور


ممنون عمو جون بابت تبریک و کادو
مامان یاس
14 خرداد 92 0:56
تولدت مبارک خاله جون الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی. مامانییییییییی دستت درد نکنه ترکوندی بابا ای ول .


خیلی خیلی ممنون - بابا وقت نداشتم وگرنه کارای بیشتری میکردم
مامان امیرضا
14 خرداد 92 9:41
به به مبارکت باشه عزیزم.مامان جون دست شما هم درد نکنه. راستی ما قبلا خونمون اون ورا بود الان بابام اینا روبروی پارک شهر چای خونه دارن.دوستت دارم همشهری. لینک شدید.


سلام همشهری - من هم قبلا دولت آباد بودم -ما هم قبلا دره چای بود تازه خونه خریدیم امدیم معلم 8شهریور
عمو حسین
14 خرداد 92 13:43
سلام عمو جون تولدت مبارک هزار سال به این سالها / خداوند تو رو واسه بابا و مامانت نگهداره / راستی عمو جون کیک تولدت رسید اما به شیرینی خودت نبود در هر حال برا خودت و بابا و مامانت آرزوی سلامتی دارم عمو حسین و خاله معصومه
مامان جون فاطمه
14 خرداد 92 18:49
سلام مامان جون تولدت مبارک عزیزم از راه دور هزار تا بوس برات می فرستم


ممنون مامان جون عزیز
عمه زهره
14 خرداد 92 20:49
عکسا خیلی خوشگل بود انگار ما هم اونجا بودیم.


بله با جزئیات گرفتم - ولی کاش بودید
عمه زهره
14 خرداد 92 20:53
راستی تولد یاسر جون مبارک
ایشالا تولد 100 سالگیش.


ممنون عمه جون
منصور عمه
15 خرداد 92 13:01
سلام یاسر جون/
تولدت مبارک/انشاالله ک 100ساله شی.از طرف من ی بوسش بکنید یاسر جونو


به به سلام آقا منصور - زیارت قبول(مرقد امام) - ممنون
اکرم خاله
15 خرداد 92 14:09
سلام بهاره جون
خیلی خیلی جالب بود . لذت بردم خیلی وقت گذاشته بودی همه کارهات جدید بود و منحصر به خودت .
حالا چی شده بود به کفشدوزک گیر داده بود .!؟
انشالا یاسر جون 120 ساله بشه . تبریکات ما را هم پذیرا باشید.
این کیک هم هنر خودت بود ؟؟؟
نمره شما 20 است. پیروز باشید



ممنون دست شما درد نکنه - چون کفشدوزک راحت تر بود انشالله سال دیگه یه تم بهتر - بله همش کار خودم بود
مامان جون توران
15 خرداد 92 15:51
عزیزم تولد مبارک صد سال به این سال ها


ممنون مامان جون توران
خاله عصمت
15 خرداد 92 19:30
تولدت مبارک یاسر جان عزیزم خیلی خیلی دوست دارم بهاره خاله جان خیلی زحمت کشیده بودی دستت درد نکنه


به به سلااااااااام خاله جون خودم - دست شما درد نکنه خاله خیلی دلم براتون تنگ شده ان شالله چند روز دیگه میاییم اصفهان
مامان امیررضا
16 خرداد 92 9:23
چقد خوب من اونجا دبیرستان میرفتم. راستی عزیزم داداشم خیام مغازه داره گالری اتمسفر چیزی خواستی یه سر بزن. قابل شمارو اصلا نداره.


ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم باهات آشنا شدم
دایی...
17 خرداد 92 10:38
تولد یاسرتون مبارک.درضمن یه تولد دیگه باید برای فامیلهای اصفهان بگیری تا کادو بهت بدیم.هنرمندیت هم خوب بود خسته نباشی

دایی جون شما کادو هاتونو آماده کنید ما تولد را می گیریم - ممنون دستتون درد نکنه
مریم مامان پندار
17 خرداد 92 14:46
مبارک باشه عزیزم همه چی با سلیقه و عالی بود

ممنون عزیزم
پسر عموی محمد مهدی
19 خرداد 92 19:47
سلام آقا یاسر تولدت مبارک این یه شعر ناقابل تقدیم به شما
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

مرغ و خروس و اردک تولدت مبارک

سلام علی آقای گل
ممنون از شعر قشنگت و تبریکت خیلی خیلی خوشحالمون کردی
به بابا و مامان و بقیه سلام برسون
فرزانه مامی مرصاد
21 خرداد 92 14:01
آخییییییییییی
چه خشکه
عجب مامان هنرمندی
به به دهنم آب افتاد چه عصرونه ای
دستت درد نکنه شوهرت باید بهت افتخار کنه هاااااا
تزییناتم خیلی قشنگ بود
تولد نی نی هم مبارک
راه رفتنشم مبارک


ممنون فرزانه جون - دوست داشتم کارای بیشتری بکنم ولی درست افتاد تو امتحانام نشد - ممنون بابت تبریکت
مامان امیررضا
22 خرداد 92 9:57
سلام مامانی نیستی؟ دلم تنگ شد همشهری.
مامان امیررضا
22 خرداد 92 11:29
عزیزم به یه سرگرمی دعوت شدی بیا وبمو ببین.
مامان امیررضا
24 خرداد 92 20:06
سلام عزیزم به اون سوالات که من جواب دادم جواب بده وبذار تو وبلاگت.
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:18
سلام وبلاگ خيلي زيبايي داريد و همچنين پسر خيلي خيلي زيبا تر ايشالا یاسر جون با پدر و مادر خوب و مهربونش هميشه زير سايه حق خوش و خرم/شاد و سر خوش با آرامش زندگي کنه خوشحال ميشم به وبلاگ زهرا خانوم منم يه سري بزنيد خدا نگهدار
بابایی زهرا گل
27 خرداد 92 2:19
راستی اگه افتخار بدید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم