یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

تولد مامان آقا یاسر و عکس های آقا یاسر

1392/2/5 19:57
نویسنده : مامان بابا
936 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای عزیز بالاخره اردیبهشت ماه قشنگ اومد

این ماه واسه من و بابایی آقا یاسر ماه قشنگیه، واسه من قشنگه چون 9 اردیبهشت تولد بابا طاهر عزیز و واسه بابا قشنگه چون 3 اردیبهشت تولد خودمه (البته اینو طاهر جان میگه ) خلاصه شب تولد من خونه مامان توران و بابا قادر بودیم مامان جون زحمت کیک و شام را کشیده بود دستش درد نکنه 9 اردیبهشت هم قراره بریم مشهد ان شالله تولد حضرت زهرا مشهد هستیم

بهتر عکسا را ببینید نظر یادتون نره

ش

 

ص

 

غ

 

خ

این پیتزاهای قلبی خشگل را منو بابا درست کردیم

خ

آقا یاشر عاشق لپ تاپ و کامپیوتر هست 

ش

 

ا

وقتی لباس شویی کار میکنه آقا کوچولو با دقت نگاه میکنه دوست داشت بره داخلش گفتیم اگر بگذاریمش تو لباسشویی میترسه ولی یاسر ما اصلا نمی دونه ترس چیه 

خ

و این هم لاکپشتی که بابا طاهر پیدا کرد 

غ

 کلی باهاش حرف زدیم تا قانعش کردیم خوردنی نیست

ه

 

ح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جان
6 اردیبهشت 92 11:39
سلام عزيزم مامان واقاطاهر تولدتان مبارك روي ماه ياسر و اقا سبحان را ببوسيد دل من براي خندههاي قاه قاهش تنگ شده هزار تا بوسه ديگه نثار ياسر جان به اميد ديدار همه شما


ممنون خاله جونی من و یاسر جون و عمو طاهر هم دلمون براتون یه ذره شده واسه شیطونی های پرنیا و شیرین زبونی های محمد مهدی