یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

عکس های آقا یاسر 6

1392/4/30 23:15
نویسنده : مامان بابا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونای آقا یاسر

این مدت که امتحان دارم آقا یاسر گل با من خیلی همکاری میکنه و اجازه میده که درس بخونم چند تا عکس از همکاری این آقا گل براتون میزارم ببینید فقط نظر یادتون نره

فقط یه لحظه گذاشتمش رفتم آشپزخونه این بلا را سر کتابم آورد

ض

 

ص

 

ث

 

ق

 

بله دیگه بعد کلی پاره پوره کردن داره خستگی در میکنه این نفس مامان بابا

غ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mansour ame
29 دی 91 18:39
سلام.اقا یاسر به فکر مامان بوده میخواسته چند تا صفحه کم تر درس بخونه.ما میخواستیم لپشو گاز محکم بگیریم حیف که نمیشد.از طرف ما ماچش کن


سلام آقا منصور عزیز بله دیگه جالبیش اینکه هر چقدر هم دعواش کنیم میخنده - سلام برسون
فاطیما(کافه حجابِ کلوپ)
29 دی 91 21:35
سلام به مامان یاسر جون عجب پسر شیطونی داری ها اصلا چه کاری با این بچه درس بخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خو بعد درس ت بچه دار میشدی البته الانم یه گوگولی داری به صد تا مدرک می ارزه ولی مدرک هم جای خودش گوگولی تو به جای من ببوس یا علی
hamoon-2khtare
1 بهمن 91 22:40
وای بهار چقد شیرین شده یاسر عزیزم نازه شیطنت از چشماش میباره
سید بیسیم چی
1 بهمن 91 22:49
به به ماشالله پسر رشید به این میگن یاسر جان ادامه بده این کار رو پاره کردن اوراق درس و امتحانی پدر و مادر در نزد ما سید ها جایگاه وسیعی دارد
سبحان قهرمان
4 مرداد 92 18:54
دلم برات تنگ شده