یاسریاسر، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آقا یاسر مامان بابا

واکسن های ماه چهارم

1391/7/16 23:16
نویسنده : مامان بابا
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای عزیز

روز 12 مهر سه تایی یعنی مامان بابا و آقا یاسر رفتیم بهداشت که واکسن های آقا یاسر را بزنیم وای خدا، من که شدید نگران یاسرم بودم که دردش نیاد

وقتی رسیدم اینقدر واسه دکتر و بقیه خندید که همه فراموش کردن کارای نی نی مارا انجام بدن وزن یاسر خوب بود  قدشم خوب بود تا میزاشتیمش زمین میزد زیر گریه ،خدایاااااااا ، همه می گفتند وای چقدر بغلی شده خدا به دادتون برسه خلاصه وقت واکسن شد من که از ترس داشتم سکته میکردم گفت بیا پاهاشو بگیر منم چشمامو بستم محکم گرفتم یهو یاسر نازم زد زیر گریه تا بغلش کردم آروم شد یکم استامینوفن دادیم به یاسر تا تب نکنه

بعدش واسه معذرت خواهی بردیمش بیرون گردوندیمش

خدا را شکر پسر گلم تب نکرد فقط گاهی وقتا گریه میکرد

دوست جونای یاسر وقتی عکسای یاسر را دیدید نظر هم بزارید

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

hamoon 2khtare
17 مهر 91 17:34
ایشالا همیشه سلامت باشه


ممنون بهاره جان سلامت باشید
سید بیسیم چی
17 مهر 91 23:24
ماشالله عجب پسری شده قند عسل ماه شب 14 جون میده لپ کشی کنی ازش


ممنون سلامت باشید
راضیه
19 مهر 91 16:08
سلام بهاره جون خوبی آبجی دلم واست خیلی تنگ شده ببخشیدکه تولد پسر ماهت را دیر تبریک میگم خداییش خیلی ملوسه از طرف من خیلی ببوسش دوست دار توراضیه


سلام راضیه جون سلامت باشید دل منم برات تنگ شده
بـه یـاد یـار
19 مهر 91 23:42
بچه جون شلوارتو بکش بالا ! چه وضعیه ؟! دههههههههههههه
مجتبی محب امام هادی
19 آذر 91 12:14
سلام / به آدرس وبم تشریف ببرید . از نی نی نرگس ما و خاطره علی اصغر شدنش تو محرم امسال کمی نوشتمشما هم مراقب پسرتون باشین به نی نی ما چپ نیگا نکنه /